NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
JJj Tamola Chrzanowski Gembicki Wojcik Baluta Zhang kin24 Fafuła

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Roman  Baluta

Roman Baluta

CEO, ORBA

Ekspert e-commerce związany z branżą od blisko 10 lat. Założyciel i prezes zarządu firmy ORBA specjalizującej się w projektowaniu, wdrażaniu i optymalizacji systemów  e-commerce. Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz  Université Paris Diderot. Jest członkiem Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, a także wykładowcą Szkoły Gospodarki Cyfrowej. Prowadzi prelekcje i warsztaty, bierze aktywny udział w polskich i zagranicznych konferencjach branżowych. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z efektywnością sklepów internetowych, automatyzacją procesów oraz handlem transgranicznym. Doświadczenie zdobywał realizując międzynarodowe projekty m.in. dla LPP S.A, Strauss Cafe Group, Allabeslag, My Chickago Steaks, Złote Wyprzedaże, SuperKoszyk.pl, Accenture, PKP Cargo, PWPW S.A., Sony Mobile Poland, InPost S.A.

Remigiusz  Chrzanowski

Remigiusz Chrzanowski

dyrektor zarządzający, eMAG.pl

Dyrektor Zarządzający eMAG.pl (wczesniej Agito.pl) jednego z najstarszych i największych sklepów internetowych w Polsce należącego do grupy Naspers. Ponad 18 lat w biznesie skoncentrowanym na Klientach i ciągłym rozwoju. Wcześniej przez 7 lat związany z wdrażaniem kluczowych projektów w firmie Dell.

Vít  Endler

Vít Endler

prezes zarządu, Internet Mall Polska

Prezes Zarządu Internet Mall Polska i Dyrektor Generalny spółki Netretail Holding, lidera na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej  prowadzącego sprzedaż w galeriach handlowych online w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Węgrzech i Słowenii. Rozpoczął swoją karierę zawodową w Copy General, gdzie spędził 13 lat na stanowiskach Dyrektora Sprzedaży i Marketingu wprowadzając firmę na polski rynek i rozwijając z sukcesem jej obroty. W 2010 r. dołączył do Internet Mall Polska jako Country Manager. W 3,5 roku rozwinął firmę z 8 pracownikami i 10 zamówieniami dziennie w jeden z czołowych i najszybciej rozwijających się sklepów e-commerce, zatrudniającym 160 pracowników i osiągającym obrót w wysokości 50 milinów euro. Od 2014 r. odpowiedzialny jest za całość zagranicznych operacji w Netretail Holding oraz całokształt działalności firmy. Manager z wieloletnim doświadczeniem we wprowadzaniu marek na rynki zagraniczne i prowadzeniu dialogu z konsumentem. W swojej pracy promuje innowacyjne rozwiązania łączące wiedzę biznesową o konsumentach z różnych rynków z podejściem humanisty. Jego autorytetem biznesowym jest Richard Branson, który zbudował mocne imperium i przy okazji cieszy się tym, co robi. Podobnie jak on wierzy, że biznes wymaga ogromnego nakładu pracy, zaangażowania i czasu, ale musi dawać radość. Podziwia także Tomáša Baťa za determinację w poznawaniu nowych technologii,  wdrażaniu metod zarządzania i motywowania pracowników, które wykorzystywać można po dziś dzień. W wolnym czasie lubi sport, szczególnie siatkówkę, wypady na narty do Norwegii i chodzenie po górach latem. Jest żonaty i ma syna.

Aleksander  Fafuła

Aleksander Fafuła

manager big data analytics, PwC

Specjalista w zakresie badania i przetwarzania wielkich zbiorów danych i sztucznej inteligencji. W PwC odpowiada m.in. za branżę retail, wspierając polskie i międzynarodowe sieci handlowe w transformacji cyfrowej i przejściu na model organizacji oparty o dane. Ponadto współtwórca sukcesu kilku startupów FinTech'owych działających na Wall Street. Autor wskaźników ekonomicznych opartych o analizę nastroju inwestorów oraz behawioralnych strategii inwestycyjnych. Od lat prowadzi badania nad podejmowaniem decyzji w warunkach niepewności.

Aneta  Gąsiorek

Aneta Gąsiorek

business development director, Netsprint

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży digital marketingu. W Netsprint odpowiada za rozwój sieci reklamowej Adkontekst, a także zarządza portfelem projektów związanych z obszarem programmatic w Grupie Netsprint. Przed przejściem do Netsprint pełniła funkcję Dyrektora Zarządzającego w Spółce Media Team Interactive, a wcześniej pracowała w IAB Polska jako Dyrektor ds. Rozwoju. Ukończyła Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie na kierunku studiów magisterskich: sztuczna inteligencja komputerowa (robotyka, sztuczne sieci neuronowe) oraz studia inżynierskie ze specjalizacją Bazy Danych. Uwielbia książki, szczególnie kryminały.

Michał  Gembicki

Michał Gembicki

CEO, CDP.pl

Związany z CDP od 2006. Karierę rozpoczynał w grupie Agora pracując przy powstaniu portalu Gazeta.pl. W zarządzie CDP.pl zasiada od 2010. W 2014 został również współwłaścicielem spółki. Absolwent Prywatnej Wyższej Szkoły Businessy i Administracji oraz Szkoły Głównej Handlowej. Z wykształcenia ekonomista z zamiłowania zapalony gracz RPGów i miłośnik historii.

Adam  Gołub

Adam Gołub

CEO, Videomill

Posiada bogate ponad 14-letnie doświadczenie w marketingu. Z branżą internetową związany od początku kariery zawodowej, najpierw jako klient agencji, a później pracując po jej stronie. Obecnie CEO w Videomill, gdzie buduje kreatywne strategie komunikacji dla marek, firm i projektów. Ulubione dziedziny: farmacja, finanse, FMCG, usługi biznesowe. Na swoim koncie ma pracę z takimi klientami jak: Abbeys Europejskie Doradztwo Finansowe, Abbott Laboratories Poland, AEGON Powszechne Towarzystwo Emerytalne, AEGON Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Bakoma, Carrefour, Castorama, Dajar, DPV, NFI Empik Media & Fashion, Ernst & Young, Fundacja Edukacji Polityczno-Ekonomicznej Politikos, GTS, HRK, Kraft Foods Polska, Leroy Merlin, Ministerstwo Środowiska, Mokpol, NAFTOR, Państwowa Inspekcja Pracy, PKP, Polski Lek, Reckitt Benckiser, Siódemka, Świat Zdrowia, TROmedia, Zelmer.

Tomasz  Grygieńć

Tomasz Grygieńć

właściciel, SuperKoszyk.pl, awino.pl

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, ukończył również program Management 2006 w Harvard Bussiness School. Od 12 lat związany z branżą drogeryjną. Właściciel największej polskiej drogerii  internetowej SuperKoszyk.pl, sklepu internetowego Awino.pl oraz sieci sklepów tradycyjnych Słoneczna Drogeria. Członek komitetu założycielskiego Izby Gospodarki Elektronicznej. Od ponad 10 lat czynnie związany z branżą e-commerce w Polsce.

Ian  Jindal

Ian Jindal

leadership and transformation in multichannel retail and ecommerce, InternetRetailing

Ian Jindal is a consultant, publisher and advisor in eCommerce and multichannel retail. Ian cofounded and is Editor in Chief of InternetRetailing, providing insight and research for Europe’s etailers and multichannel retailers - www.internetretailing.net. InternetRetailing’s research team launched its Top500 ranking of the best retailers in the UK and, in 2016 the first performance-based ranking of European’s retailers - www.internetretailing.net/iruk and www.internetretailing.net/ireu. Ian’s retail clients include Selfridges, House of Fraser, Marks & Spencer, John Lewis, Asda, Couturelab, Waitrose, De Bijenkorf, Kering, Disney, IKEA and Walgreens Boots Alliance. Previously Ian was Group eCommerce Director at Littlewoods Shop Direct, and Head of Online Operations at the BBC. Ian founded the European eCommerce Forum, is an Advisor to eCommerce Europe and authored the UK’s first MSc in Internet Retailing.

Jarosław  Łuczka

Jarosław Łuczka

head of performance sales department, Netsprint

Odpowiada za sprzedaż produktów i rozwiązań reklamowych Netsprinta: Adkontekst, ContentStream, sprzedaż reklam w modelu programmatic oraz dla sektora e-commerce. Jako dyrektor sprzedaży performance zarządza dwoma zespołami sprzedaży: bezpośredniej i agencyjnej. Wcześniej pracował jako Head of Sales w Tradedoubler. Przygodę z branżą mediową zaczynał jako TV media buyer w domu mediowym Optimedia Poland. Absolwent socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i podyplomowych studiów Harvard Business School – Kanadyjski Instytut Zarządzania. Tata trzech wspaniałych córek.

Natalia  Przydatek

Natalia Przydatek

key account manager, Przelewy24

Absolwentka Wydziału Chemii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z branżą e-commerce związana od kilku lat. Prelegentka podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń. Doświadczenie z zakresu obsługi klienta i realizacji planów sprzedażowych zbudowane podczas 6 letniego stażu pracy aktywnie wykorzystuje do pozyskiwania i budowanie relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami serwisu Przelewy24.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Giuseppe  Tamola

Giuseppe Tamola

dyrektor zarządzający, Zalando we Włoszech, Hiszpanii i Polsce

Jest dyrektorem zarządzającym Zalando we Włoszech, Hiszpanii i Polsce. Urodził się w 1986 roku i uzyskał wykształcenie na trzech uczelniach: Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie, Otto Beisheim School of Management w Niemczech oraz w Copenhagen Business School w Danii. Zanim dołączył do Zalando w 2011 roku, pracował w branży detalicznej w Danii oraz we Włoszech. W Zalando objął stanowisko menadżera ds. operacyjnych we Włoszech i był odpowiedzialny za obsługę klienta, logistykę oraz płatności. Następnie awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego na Włochy, a w 2014 roku przejął obsługę nad Hiszpanią. Od 2016 roku jest dyrektorem zarządzającym na Polskę.

Grzegorz  Wójcik

Grzegorz Wójcik

head of corporate relations, Allegro, CEO & founder Autenti.com

Inicjator utworzenia e-Izby (E-commerce Polska), której misją jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Dyrektor ds. Korporacyjnych Allegro Group, holdingu zarządzającego wiodącymi, europejskimi platformami handlu elektronicznego i płatności internetowych. Jego 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu mediami cyfrowymi obejmuje budowę innowacji internetowych w sieci radiowej RMF, założenie portalu Interia.pl oraz rozwój multimedialny Grupy ITI (telewizji TVN i portalu Onet).Jako szef Rady Nadzorczej PBI inicjował standardy badań Internetu w Polsce.

Joe  ZHANG

Joe ZHANG

cross border ecommerce business strategy and global expansion, China inbound and outbound

Ecommerce expert and serial entrepreneur, he started as an ebay seller since 1999.  Joe found his own business and later merge with DX.com in year 2006, the first listed cross border eCommerce company (HKEX: 8086) and in year 2011. Joe joined Lightinthebox (NYSE: LITB) the first Cross border B2C listed in NASDAQ and responsible for the global expansion. Throughout the years, Joe has found Chinabuy, a cross border B2C focus on fragmentation market, eCargo , a ecommerce service enabling company that helping international brands entering china market, clients including Newlook, Myer, Esprit, Ted Baker, Karen Millen, Woolworth SRG, Nelly and so on. Cross border Logistics Company ETA express and number of other businesses in the cross border ecommerce sector.