Dzień 1
2017-02-08
Otwarcie konferencji Ecommerce Trends 2017#
Konwergencja e-commerce i retailu - big data case study, wyzwania, nowe możliwości#
Czy świat on-line może spotkać się ze światem off-line? Jakie są najnowsze osiągnięcia w analizowaniu sprzedaży w tradycyjnych sieciach handlowych? Czy off-line może być bardziej cyfrowy niż on-line? Co wiedzą o nas duże sklepy? Case study oparty na Big Data i doświadczeniu z kilkoma wiodącymi sieciami handlowymi na świecie.
Trendy w ecommerce 2017 #
Najistotniejsze trendy w 2017. Czy technologiczny wyścig zbrojeń dobiega końca? Czy przeciwnie - nabiera tempa? Czym konkurować o klienta? Czy aktualne trendy sprzyjają rozwojowi sprzedaży transgranicznej? Jakich innowacji możemy spodziewać się od rynku płatności?
How to compete or cooperate with Amazon? Selling in an Amazon age#
Amazon’s vast selection, fulfillment structure and, most importantly, Prime membership program are making it possible for Amazon to put more distance between itself and its competitors. So how is an e-retailer that isn’t Amazon supposed to compete or cooperate? This presentation takes an overview of Amazon’s business and the sales strategies e-retailers are using to defend their position and to create a distinctive and sustainable connection with the customer.
prezentacja w jęz. angielskim
How Zalando leads the European platform generation forward#
Jak Zalando rozwija się od e-sklepu do wiodącej w Europie platformy modowej online.
prezentacja w jęz. angielskim
Nowe technologie w rozwiązaniach płatniczych wpływające na budowę pozytywnego UX#
Inspiracją dla każdej firmy powinny być oczekiwania i preferencje klientów, a zapewnienie im maksymalnego komfortu i satysfakcji podczas zakupów, stanowić powinno absolutny priorytet. Dynamiczny rozwój rynku i prężnie rosnąca konkurencja w wyścigu o klienta, skłaniają chcących zbudować przewagę konkurencyjną e-sprzedawców, do sięgania po zdobycze najnowszej technologii. Dlaczego wdrożenie w sklepie internetowym najnowszych rozwiązań płatniczych zagwarantuje przychylność konsumenta.
Kawa/networking#
Handel transgraniczny – krok po kroku do sukcesu#
Liczby mówią same za siebie: 3,5 miliarda użytkowników Internetu na świecie, z czego 60% z nich robi zakupy w sieci. To ogromne szanse dla przedsiębiorców, którzy chcą zdobywać zagraniczne rynki. Jak przygotować się do ekspansji w e-commerce? O czym trzeba pamiętać, na co zwrócić szczególną uwagę? A przede wszystkim: jak odnieść sukces i zdobywać zagranicznych klientów? O szansach, zagrożeniach i rozwiązaniach w handlu transgranicznym na podstawie case studies międzynarodowych wdrożeń e-commerce ORBA.
Kluczowe wyzwania dla Internet Mall na 2017 rok#
5+ najbardziej obiecujących trendów ecommerce dla regionu CEE
5+ trendów, które mimo potencjału, okazały się ślepymi uliczkami
Od firmy handlowej z 30 letnim stażem do największej polskiej drogerii internetowej#
Ewolucja dystrybutora handlu tradycyjnego do międzynarodowej firmy e-commerce ze zmianą pokoleniową w tle. Jakie trendy marketingu i zarządzaniu widzimy, co nas czeka, a co może nas zaskoczyć.
Rebranding z Agito.pl na eMAG.pl od kuchni#
Obserwacje związane z integracją dwóch firm zajmujących się sprzedażą internetową w naszej części Europy. Jak zintegrować dwa dumne narody? Jak przez tę integrację przeprowadzić Pracowników? Czy dla klientów ma znaczenie nazwa sklepu, a jeżeli nie to co ma znaczenie? Czy zwinna kultura orgaizacyjna pomaga, czy przeszkadza w budowaniu firmy ecommerce? … i wiele innych.
Obiad/networking#
Stwórz własne produkty - od esklepu do ewydawcy#
W walce o wzrost marży, zyski i udziały w rynku e-sklepy muszą zacząć same tworzyć własne treści, za które klienci będą chcieli zapłacić. Coraz więcej przykładów ze świata udowadnia tezę, że 'Treść to Król', a kto nie ma własnych na wyłączność, ten skazany jest na walkę w segmencie towarów i usług łatwo porównywalnych. O tym jak CDP.pl zaczęło budować katalog treści własnych i o tym czy warto tą ścieżką podążać.
Zaangażowany klient to szczęśliwy klient i… e-sklep. Jak zwiększyć zainteresowanie klienta, który stał się marketingowo-odpornym?#
- Klientocentryzm w e-commerce
- Jak walczyć z marketingową odpornością?
- Dlaczego zaangażowanie jest ważne zarówno przed, jak i po zakupie?
- Trzech wspaniałych – personalizacja, mailing i video - czyli personalizacja video w e-mailingu
- Jak angażować skutecznie? Praktyczne porady
User-centric marketing - skuteczne strategie e-commerce oparte o dane użytkowników#
Dzięki danym o zainteresowaniach, intencjach zakupowych, demografii i socjografii internautów jesteśmy w stanie kierować reklamę precyzyjniej niż kiedykolwiek wcześniej. Prezentacja pokazuje, jak wykorzystać dane do personalizacji przekazu - tak, aby zmienić użytkownika w klienta.
Gold Rush - The Cross border ecommerce in china at a glance#
At 11.11 2016 the shopping festival in china recorded online transaction in over 20billion USD within one day, china also outstripped the US and became the biggest ecommerce market. There are more and more Chinese consumer buying European products online, the gate to china market is controlling by the Chinese government and stood ajar, what are the opportunities and obstacles for European ecommerce player, brand owners to entering china market? The other way around, is there any opportunities to sell Chinese products online and what are the challenges, how do the Chinese sellers selling on platform how to solve the logistic, this will give you a glance of what the cross border ecommerce is happening from/to china, with the rest of the world.
prezentacja w jęz. angielskim